Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 20, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Media Concept zdobył budżet Credit Suisse

Dom mediowy Media Concept wygrał przetarg na obsługę Credit Suisse Asset Management Polska SA.

W przetargu uczestniczyło pięć domów mediowych, ale firma nie ujawnia nazw pozostałych. Równolegle Credit Suisse wybiera agencję reklamową. W tym przypadku rozważa oferty pięciu agencji. Prezentacje zaplanowano na pierwszą połowę stycznia, a rozstrzygnięcie zapadnie w drugiej połowie. Credit Suisse oczekuje pomysłów na przygotowanie strategii kampanii reklamowej oraz jej realizacji. Do tej pory firma, poza doraźnymi działaniami promocyjnymi, nie miała kampanii reklamowej na naszym rynku. Planuje zwiększenie swojej aktywności reklamowej w 2007 roku.

(MŁ, 20.12.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.