Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 06, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Anna Putts przechodzi z HBO Max do Netflixa na szefową marketingu

Anna Putts zastąpi w Netflixie Tomka Ebbiga (Fot. materiały prasowe)

Anna Putts, dotychczasowa brand & content marketing director HBO Max na Europę Środkową, w połowie października zostanie dyrektorką marketingu Netflixa na Europę Środkowo-Wschodnią.

Anna Putts zastąpi na tym stanowisku Tomka Ebbiga, który po czterech latach odchodzi z firmy. Putts będzie odpowiadać za tworzenie strategii marketingowej serwisu w regionie oraz promocję filmów i seriali Netflixa.

Anna Putts do Netflixa przeszła z HBO Max, gdzie odpowiadała za działania marketingowe dla HBO Max w 12 krajach Europy Środkowej.

Wcześniej Putts była szefową komunikacji marketingowej UPC na Europę Środkowo-Wschodnią, a także dyrektorką marketingu Samsung Electronics Polska i platformy N.

(KOZ, 06.10.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.