Zasięg dzienny radia w 2024 roku  |  ZAiKS zastrzegł możliwość trenowania systemów AI  |  Publicis Groupe łączy agencje  |  Ósma edycja "The Voice Kids" w TVP 2  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  TVN rusza z "Projektem zima"  |  Kanał wirtualny Legia TV  |  "Świat Wiedzy" podrożeje  |  Roczna subskrypcja Pb.pl z rabatem  |  Polskie firmy uważają, że raportowanie ESG zachęci inwestorów  |  Awans w VML Poland  |  Sześciu nowych influencerów w managemencie agencji Rokmates  |  GroupM wprowadza narzędzie  |  Naczelna HuffPost rezygnuje z powodu zwolnień pracowników  |  Ostatni prezydencki wywiad Bidena w czwartek w MSNBC  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Zasięg dzienny radia w 2024 roku  |  ZAiKS zastrzegł możliwość trenowania systemów AI  |  Publicis Groupe łączy agencje  |  Ósma edycja "The Voice Kids" w TVP 2  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  TVN rusza z "Projektem zima"  |  Kanał wirtualny Legia TV  |  "Świat Wiedzy" podrożeje  |  Roczna subskrypcja Pb.pl z rabatem  |  Polskie firmy uważają, że raportowanie ESG zachęci inwestorów  |  Awans w VML Poland  |  Sześciu nowych influencerów w managemencie agencji Rokmates  |  GroupM wprowadza narzędzie  |  Naczelna HuffPost rezygnuje z powodu zwolnień pracowników  |  Ostatni prezydencki wywiad Bidena w czwartek w MSNBC  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Zasięg dzienny radia w 2024 roku  |  ZAiKS zastrzegł możliwość trenowania systemów AI  |  Publicis Groupe łączy agencje  |  Ósma edycja "The Voice Kids" w TVP 2  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  TVN rusza z "Projektem zima"  |  Kanał wirtualny Legia TV  |  "Świat Wiedzy" podrożeje  |  Roczna subskrypcja Pb.pl z rabatem  |  Polskie firmy uważają, że raportowanie ESG zachęci inwestorów  |  Awans w VML Poland  |  Sześciu nowych influencerów w managemencie agencji Rokmates  |  GroupM wprowadza narzędzie  |  Naczelna HuffPost rezygnuje z powodu zwolnień pracowników  |  Ostatni prezydencki wywiad Bidena w czwartek w MSNBC  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Październik 04, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tomasz Krawczyk wiceprezesem Time. Zarządza pionem wydawniczym

Tomasz Krawczyk jest czwartym członkiem zarządu Time (fot. materiały prasowe)

Dyrektor ds. rozwoju Time SA Tomasz Krawczyk wszedł do zarządu spółki jako wiceprezes.

Tomasz Krawczyk w zarządzie odpowiada m.in. za obszar wydawniczy i rozwój produktów mediowych.

Czytaj też: Niepewna przyszłość tygodnika "NIE" po śmierci Jerzego Urbana

"Jesteśmy w trakcie realizacji ambitnej strategii, w ramach której naszymi priorytetami jest rozwój multimedialnych treści, internetowego produktu mediowego oraz nowoczesnych struktur" – wyjaśnia Tomasz Krawczyk, cytowany w komunikacie prasowym.

Dotychczas zarząd Time był trzyosobowy. Tworzą go również: prezeska Katarzyna Białek oraz wiceprezesi Michał Hejka i Piotr Cichocki. 

Tomasz Krawczyk do Time dołączył w grudniu 2021 roku jako dyrektor ds. rozwoju. Z mediami związany jest od ponad 20 lat. Karierę rozpoczynał w "Nowej Trybunie Opolskiej" (spółka Pro Media), następnie pracował w centrali Mediów Regionalnych, a w latach 2014-2021 był dyrektorem rozwoju redakcyjnego w Polska Press. Zarządzał produktami cyfrowymi oraz ich rozwojem. Tworzył strategię digital, transformował organizację i rozwijał struktury online.

Czytaj też: Lis nie będzie skarżył Jadczaka za tekst o mobbingu. Jadczak odpowiada

Time SA jest wydawcą m.in. "Super Expressu" i brokerem reklamowym mediów Grupy ZPR Media. Spółka w 2021 roku uzyskała 285,4 mln zł przychodów ze sprzedaży (wzrost o 5,4 proc. w porównaniu z 2020 rokiem) i 36,2 mln zł zysku netto (wzrost o 11,5 proc.).

(KOZ, 04.10.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.