Reklamy przy "Magdzie M." przyniosły TVN-owi 27,9 mln zł
19.12.2006, 09:23
27,9 mln zł wyniosły wpływy TVN-u ze sprzedaży czasu reklamowego przy serialu "Magda M." – wynika z danych AGB Nielsen Media Research (dane cennikowe netto bez rabatu).
Serial był emitowany od 5 września do 12 grudnia o 21.30. Najwięcej na reklamę przy ”Magdzie M.” wydała firma Ferrero, emitując 95 spotów za 1,53 mln zł, na drugim miejscu był GlaxoSmithKline - 0,9 mln zł, a dalej: PTK Centertel - 0,85 mln, Nestlé – 0,84 mln, Unilever – 0,84 mln, Henkel/Schwarzkopf – 0,8 mln, Oceanic Cosmetic – 0,72 mln, Polkomtel – 0,65 mln, Beiersdorf-Lechia – 0,61 mln, Masterfoods - 0,56 mln zł.(RUT, 19.12.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










