Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 19, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jan Mosiejczuk head of strategy w Chapter 2

Mosiejczuk pracował m.in. w Dentsu, Caracie, Greyu czy Publicisie (fot. materiały prasowe)

Jan Mosiejczuk dołączył do grupy Chapter2. Objął stanowisko head of strategy i pełni rolę stratega i eksperta komunikacji marketingowej, wspierając działalność funkcjonujących w grupie spółek.

Mosiejczuk posiada ponad 25-letnie doświadczenie w branży marketingowej. Jako dyrektor strategii i planowania oraz lider zespołów brał udział w tworzeniu marek i kampanii dla sektorów FMCG, telekomunikacji, motoryzacji, bankowości w takich agencjach jak Dentsu, Carat, Grey, Saatchi & Saatchi, Y&R, Leo Burnett i Publicis.

Czytaj też: Oto zwycięzcy II edycji PR Wings. Sebastian Bykowski z nagrodą specjalną

Był odpowiedzialny m.in. za wprowadzanie na rynek marek Millennium Bank i PTE OFE Ego, rebranding dla DnB NORD Bank czy relaunch BIG Banku Gdańskiego. Przez ostatnie lata skupiał się na zarządzaniu własną agencją – Blacklama. 

W skład ekosystemu komunikacyjnego Chapter2 wchodzą agencja reklamowa Keino, agencja kreatywna FCB & the Milkman, dom produkcyjny Joho oraz platforma Sustainable Brands Poland.

Czytaj też: Ekstraklasa w kampanii zachęca do pójścia na mecz na stadion

(KAP, 19.09.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.