Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 15, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

McDonald’s promuje zestawy Happy Meal

Dziś w sieci restauracji McDonald’s (McDonald’s Polska) wystartowała kampania promocyjna zestawów Happy Meal nawiązująca do filmu animowanego ”Wpuszczony w kanał”.

Do każdego z zestawów Happy Meal dodawana jest jedna z sześciu zabawek (postaci z filmu). Program wspiera kampania reklamowa w telewizji (TVP 1, TVP 2, TVP 3) oraz materiały POS w restauracjach. Kreację kampanii przygotowała agencja DDB Warszawa, a media kupił Optimum Media OMD. Akcja potrwa do 11 stycznia 2007 roku.

(TW, 15.12.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.