Media-Saturn Holding szuka agencji reklamowej dla marki Saturn
15.12.2006, 09:21
Media-Saturn Holding Polska, właściciel sieci marketów Saturn, w drodze przetargu wybiera agencję reklamową do strategiczno-kreatywnej obsługi marki na rynku polskim.
– Celem przetargu jest znalezienie partnera, który w oparciu o międzynarodową strategię marki stworzy przekaz trafiający do lokalnego konsumenta i pomoże w wykreowaniu wyrazistego charakteru marki – wyjaśnia Daria Perzyna, menedżer ds. reklamy w Media-Saturn. - Liczymy na nawiązanie długoterminowej współpracy z agencją, która będzie wspierała nasz rozwój – dodaje. Spółka informuje, że do konkursu zaproszono zarówno lokalne, jak i sieciowe agencje. Ostateczną ich listę – ma ich być maksymalnie pięć – poda po zakończeniu wstępnych rozmów z zaproszonymi firmami. Prezentacje agencji zaplanowano na przełom stycznia i lutego 2007 roku. Wybór ma nastąpić do końca marca. Dotychczas Saturn współpracował z wiedeńską agencją Demner, Merlicek & Bergmann, która wylansowała na rynku markę, adaptując kampanię niemiecką. Agencja ta nie zdecydowała się na przystąpienie do konkursu. Kontrakt z nią wygasa w maju 2007 roku. Za skład i przygotowanie gazet reklamowych, a także za koordynację działań reklamowych Media-Saturn w Europie odpowiada agencja Redblue Marketing GmbH z siedzibą w Monachium. Media firma planuje we własnym zakresie. Saturn jest obecny na polskim rynku od dwóch lat i obecnie posiada cztery wielkopowierzchniowe markety. Plany rozwoju marki zakładają otwieranie od czterech do pięciu nowych marketów rocznie. Daria Perzyna mówi, że budżety reklamowe marki wzrastają proporcjonalnie do rozwoju sieci w kraju.(MŁ, 15.12.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










