Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 29, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Infor PL poszerza skład zarządu. Dołącza Maciej Kossowski, ostatnio w zarządzie Polska Press

Maciej Kossowski z ramienia zarządu Infor PL odpowiadać będzie za obszar digital, e-commerce oraz działalność reklamową (fot. materiały prasowe)

Od 29 sierpnia br. do zarządu spółki Infor PL dołącza Maciej Kossowski, znany z pracy w Polska Press. W Inforze obejmie stanowisko członka zarządu. Prezesem spółki jest Ewa Świstuniuk.

Maciej Kossowski z ramienia zarządu Infor PL odpowiadać będzie za obszar digital, e-commerce oraz działalność reklamową.

Czytaj też: KRRiT na odchodnym chce zdemolować rynek radiowy

Maciej Kossowski doświadczenie w mediach zdobywa od 1997 roku. W latach 2000-2014 związany był z Grupą Onet.pl, gdzie zaczynał jako menedżer ds. klientów strategicznych, następnie pełnił funkcje kierownicze w sprzedaży, a od czerwca 2011 do grudnia 2013 był dyrektorem sprzedaży i członkiem zarządu Grupy Onet.pl. Współpracę z Onetem zakończył jako wiceprezes zarządu Media Impact Polska, spółki odpowiedzialnej za sprzedaż oferty reklamowej w serwisach oraz tytułach prasowych Ringier Axel Springer Polska.

W latach 2015-2017 pracował w Wirtualnej Polsce jako VP sales strategy i VP media product, gdzie odpowiadał za strategię sprzedaży i rozwoju serwisów WP. W 2017 objął stanowisko dyrektora zarządzającego biura reklamy Grupy Polska Press. Jego zadaniem była transformacja cyfrowa struktur sprzedaży i produktów reklamowych wydawcy.

Czytaj też: Żandarmeria Wojskowa wygrała proces przeciwko dziennikarzom Onetu. Będzie apelacja

Gdy w 2021 roku spółkę przejął PKN Orlen i wymieniono cały dawny zarząd firmy i niemal wszystkich redaktorów naczelnych – Kossowski odnalazł się w nowym układzie. Został członkiem zarządu Grupy, a Tomasz Przybek – prezes PP – mówił, że awans Kossowskiego "jest dla firmy gwarancją dalszego rozwoju segmentu online, co jest niezwykle istotne dla wzrostu firmy w tym kluczowym obszarze działalności".

Kossowski kierował zespołami sprzedaży, marketingu, działu analiz, IT i rozwoju digital (seo, social media, architektura serwisów, serwisy tematyczne). Bezpośrednio przed dołączeniem do Grupy Infor współpracował z Autenti, firmą sprzedającą usługi zaufania w modelu SaaS.

Czytaj też: Miłosz Kłeczek z TVP jako jedyny dziennikarz nie dostał akredytacji na Campus Polska Przyszłości

(BAE, 29.08.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.