Imago PR rozszerzyło współpracę z Fashion House
Agencja Imago Public Relations rozszerzyła współpracę z The Outlet Company - właścicielem sieci centrów Fashion House Outlet Centre w Polsce. Po sosnowieckim Fashion House, konsultanci Imago PR będą zarządzali komunikacją pozostałych centrów outletowych spółki w Gdańsku i w Warszawie.
Fashion House to centra typu outlet z galeriami handlowymi, w których najwyższej jakości markowe produkty dostępne są po cenach niższych o 30-70 proc. niż w innych sklepach. Konsultanci katowickiej Imago PR od ponad dwóch lat doradzają stylizowanemu na wiktoriańską uliczkę Fashion House w Sosnowcu. Byli m.in. autorami dwóch edycji ogólnopolskiej kampanii społecznej centrów, w której główną rolę odegrały krasnale. W listopadzie . zarząd The Outlet Company zdecydował się na rozszerzenie współpracy z Imago PR w zakresie obsługi pozostałych dwóch centrów należących do spółki - warszawskiego Fashion House, wzorowanego na architekturze stołecznej Starówki oraz gdańskiego outletu imitującego wioskę rybacką.(KRP, 14.12.2006)










