Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 14, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampania wizerunkowa Mlekovity autorstwa agencji Schulz

Agencja reklamowa Schulz przygotowała kampanię wizerunkową firmy Mlekovita. To czwarta w tym roku realizacja agencji dla tego klienta.

Agencja Schulz przygotowała 30-sekundowy spot telewizyjny, który będzie emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych do początku stycznia 2007 roku. Reklama kładzie nacisk na ogólny wizerunek producenta, a grupą docelową kampanii są rodziny. Wsparciem kampanii są reklamy w prasie handlowej. Mediaplan Mlekovita przygotowała we własnym zakresie. W przyszłym roku agencja Schulz przygotuje dla tej firmy drugą odsłonę kampanii wizerunkowej, która odbędzie się pod koniec 2007 roku oraz kilka kampanii produktowych.

(TW, 14.12.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.