PAP zapowiada zmiany  |  Pisowscy propagandyści znaleźli winnych porażki  |  MOL Polska rozpoczyna  |  Media publiczne drenują rynek komercyjny  |  Dział sprzedaży bezpośredniej Grupy Eurozet  |  Najlepiej sprzedające się tygodniki w 2023 roku  |  Reklamy w TVP przy meczach Polaków  |  Streaming i telewizja kablowa zwiększyły udziały  |  "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Warszawski reporter Radia Zet  |  Nowy layout serwisu Polskieradio24.pl  |  Watchdog Polska chce monitorować kampanie samorządowców  |  Kinesso  |  iTaxi nowym klientem  |  That One Agency zdobyła  |  DAZN we Francji zatrudnił byłego dyrektora Canal+  |  Radio Swoboda uznane w Rosji za "organizację niepożądaną"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

PAP zapowiada zmiany  |  Pisowscy propagandyści znaleźli winnych porażki  |  MOL Polska rozpoczyna  |  Media publiczne drenują rynek komercyjny  |  Dział sprzedaży bezpośredniej Grupy Eurozet  |  Najlepiej sprzedające się tygodniki w 2023 roku  |  Reklamy w TVP przy meczach Polaków  |  Streaming i telewizja kablowa zwiększyły udziały  |  "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Warszawski reporter Radia Zet  |  Nowy layout serwisu Polskieradio24.pl  |  Watchdog Polska chce monitorować kampanie samorządowców  |  Kinesso  |  iTaxi nowym klientem  |  That One Agency zdobyła  |  DAZN we Francji zatrudnił byłego dyrektora Canal+  |  Radio Swoboda uznane w Rosji za "organizację niepożądaną"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

PAP zapowiada zmiany  |  Pisowscy propagandyści znaleźli winnych porażki  |  MOL Polska rozpoczyna  |  Media publiczne drenują rynek komercyjny  |  Dział sprzedaży bezpośredniej Grupy Eurozet  |  Najlepiej sprzedające się tygodniki w 2023 roku  |  Reklamy w TVP przy meczach Polaków  |  Streaming i telewizja kablowa zwiększyły udziały  |  "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Warszawski reporter Radia Zet  |  Nowy layout serwisu Polskieradio24.pl  |  Watchdog Polska chce monitorować kampanie samorządowców  |  Kinesso  |  iTaxi nowym klientem  |  That One Agency zdobyła  |  DAZN we Francji zatrudnił byłego dyrektora Canal+  |  Radio Swoboda uznane w Rosji za "organizację niepożądaną"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 15, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Erling Haaland ambasadorem Viaplay w Polsce i ośmiu innych krajach

Erling Haaland przeszedł z Borussii Dortmund do Manchesteru City za 60 mln euro (fot. Sven Simon - www.si.com. Wikimedia Commons)

Erling Haaland, norweski napastnik angielskiego klubu Manchester City, został ambasadorem platformy streamingowej Viaplay. Długoterminowe partnerstwo dotyczy dziewięciu krajów - w tym Polski.

22-letni piłkarz wystąpi w ekskluzywnym filmie dokumentalnym, który da widzom Viaplay wgląd zarówno w jego błyskawiczną karierę, jak i pilnie strzeżone życie osobiste. Haaland będzie ambasadorem platformy we wszystkich krajach, w których Viaplay ma prawa do pokazywania rozgrywek Premier League. Viaplay dysponuje prawami do 2028 roku w Danii, Szwecji, Finlandii, Norwegii, Holandii, Estonii, Litwie, Łotwie i Polsce.

Produkcja Viaplay "Haaland - The Big Decision" towarzyszy piłkarzowi od wiosny 2022 roku, kiedy stał się głównym celem transferowym większości dużych klubów w Europie, zanim Manchester City zapłacił za niego niemieckiej Borussii Dortmund 60 mln euro.

Jego ojciec, Alfie Haaland, była gwiazda Premier League z ponad 180 występami w Nottingham Forest, Leeds United i Manchesterze City w latach 1993-2001, dołączy do transmisji Viaplay jako ekspert w studiu.

(MAC, 15.08.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.