Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 12, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Joanna Gierak-Onoszko samodzielnie kieruje komunikacją Dentons

Joanna Gierak-Onoszko jest autorką głośnej książki „27 śmierci Toby’ego Obeda” (fot. materiały prasowe)

Joanna Gierak-Onoszko, autorka m.in. nagradzanej książki non-fiction „27 śmierci Toby’ego Obeda”, jako public relations & communications manager kieruje komunikacją kancelarii prawniczej Dentons.

Dotychczas Gierak-Onoszko była członkinią zespołu marketing i business development i podlegała jego szefowi. Teraz działem komunikacji kieruje samodzielnie, co rozszerzyło zakres jej obowiązków. Do zadań Gierak-Onoszko należy obecnie m.in. zarządzanie komunikacją zewnętrzną, działania kancelarii w obszarze public relations oraz public affairs. Ma też zajmować się projektami dotyczącymi społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), inicjatywami pro bono, projektami klienckimi, a także wsparciem komunikacji wewnętrznej oraz działań z obszaru employment brandingu.

Czytaj też: Alfa Romeo partnerem kanału Roberta Makłowicza

Gierak-Onoszko ma ponad 20-letnie doświadczenie w obszarze mediów i public relations, z kancelarią Dentons związana jest od 2018 roku. Równolegle jest obecna w przestrzeni literackiej. Owocem lat spędzonych w Kanadzie jest jej głośna książka „27 śmierci Toby’ego Obeda”, poświęcona mechanizmom przemocy i szkołom dla rdzennych dzieci prowadzonym przez duchownych. Książka zdobyła nagrodę Nike Czytelników i była nominowana do najważniejszych nagród literackich w Polsce – m.in. do Nagrody im. Ryszarda Kapuścińskiego, Nagrody Conrada, Nagrody im. Witolda Gombrowicza, Nagrody im. Beaty Pawlak oraz do Odkryć Roku Empiku w kategorii literatura.

Jako dziennikarka Gierak-Onoszko publikowała m.in. na łamach „Polityki”, „Tygodnika Powszechnego”, „Dużego Formatu” i „Pisma”, poruszając kwestie społeczne i prawne. Jest jedną z trzech autorek z Polski objętych programem Komisji Europejskiej „Connecting Emerging Literary Artists” (CELA).

Ponadto Iga Niewiadomska, dotychczas strategic litigation program consultant, objęła nowo utworzone w kancelarii Dentons stanowisko external relationship and events managera. Niewiadomska jest odpowiedzialna za wydarzenia specjalne, spotkania wizerunkowe i relacyjne organizowane przez kancelarię, wsparcie projektów klienckich oraz wewnętrznych, a także politykę kancelarii w odniesieniu do inicjatyw pro bono i CSR.

Czytaj też: Gdańsk prowadzi casting na tiktokerów, którzy staną się ambasadorami miasta

Niewiadomska z Dentons związana jest na stałe od 2016 roku, współpracę projektową z firmą rozpoczęła już w 2007 roku. Wcześniej, w latach 2007-2014, prowadziła własną firmę PR – Rainer Communications, specjalizującą się działaniach public affairs oraz komunikacją kryzysową. Karierę zawodową na stanowiskach menedżerskich rozpoczęła w 1998 roku jako dyrektorka marketingu Radia Pogoda, a od 2000 roku jako szefowa biura reklamy wydawnictwa Business Press. Następnie, do czasu założenia własnej agencji, prowadziła kolejno jako managing partner warszawski oddział PR należący do J.W. Thompson/Parintex oraz PR/TBWA Warsaw.

Kancelaria Dentons zatrudnia 20 tys. osób w ponad 200 lokalizacjach i ponad 80 krajach.

Czytaj też: Mery Spolsky i Kuba Karaś w najnowszej kampanii Durexa

(AMS, 12.08.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.