MindChili odpowiada za kampanię depozytów Getin Banku
13.12.2006, 09:11
Agencja interaktywna MindChili przygotowała internetową kampanię depozytów Getin Banku SA. Celem akcji jest promocja lokat terminowych.
Agencja interaktywna MindChili przygotowała internetową kampanię depozytów Getin Banku SA. Celem akcji jest promocja lokat terminowych. Głównym elementem kampanii jest strona internetowa Getinbank.pl/depozyty poświęcona ofercie depozytowej banku i wykorzystująca reklamę porównawczą – na stronie umieszczono ranking ofert, w których Getin Bank znajduje się na pierwszym miejscu. Strona zawiera kalkulator, który umożliwia internautom obliczenie zysku. Kampania obejmuje ponadto e-mailing do osób z bazy danych serwisów tematycznych Bankier.pl, Money.pl, Pit.pl, Podatki.pl, Vat.pl oraz największych polskich portali. Wsparciem kampanii są banery reklamowe na stronach internetowych Gazeta.pl, Infor.pl. Rzeczpospolita.pl oraz artykuł sponsorowany, który zostanie opublikowany na stronie Rzeczpospolita.pl. Media kupił dom mediowy ACR.TW
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










