Rekordowy rok wódki Soplica
12.12.2006, 17:03
Marka Soplica w ciągu niespełna roku awansowała z trzeciego miejsca na drugie w kategorii wódek z segmentu mainstream i jest obecnie szóstą wódką pod względem sprzedaży na naszym rynku.
Taki wynik to efekt zintegrowanych działań marketingowych. CEDC, producent wódki, poszerzył niedawno portfolio o Soplicę Wiśniową, zmienił design opakowania Soplicy Tradycyjnej oraz przeprowadził szereg ogólnokrajowych konkursów i promocji, które znacząco przyczyniły się do sukcesu marki w 2006 roku. Na koniec roku producent przygotował dwie propozycje: specjalny zestaw Soplicy Szlachetnej z dwoma kieliszkami z białego szkła w eleganckim opakowaniu oraz powtórną, limitowaną edycję 100 tys. butelek Soplicy Kasprowicza, w wykonanych ręcznie butelkach z drewnianym korkiem i ręcznym lakowaniem - identycznych jak te, w jakich wódka produkowana była w gnieźnieńskiej Wytwórni Win Bolesława Kasprowicza pod koniec XIX wieku. Kreacje przygotował Technologiczny Dom Mediowy Focus Media Group.(KRP, 12.12.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










