Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 12, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rekordowy rok wódki Soplica

Marka Soplica w ciągu niespełna roku awansowała z trzeciego miejsca na drugie w kategorii wódek z segmentu mainstream i jest obecnie szóstą wódką pod względem sprzedaży na naszym rynku.

Taki wynik to efekt zintegrowanych działań marketingowych. CEDC, producent wódki, poszerzył niedawno portfolio o Soplicę Wiśniową, zmienił design opakowania Soplicy Tradycyjnej oraz przeprowadził szereg ogólnokrajowych konkursów i promocji, które znacząco przyczyniły się do sukcesu marki w 2006 roku. Na koniec roku producent przygotował dwie propozycje: specjalny zestaw Soplicy Szlachetnej z dwoma kieliszkami z białego szkła w eleganckim opakowaniu oraz powtórną, limitowaną edycję 100 tys. butelek Soplicy Kasprowicza, w wykonanych ręcznie butelkach z drewnianym korkiem i ręcznym lakowaniem - identycznych jak te, w jakich wódka produkowana była w gnieźnieńskiej Wytwórni Win Bolesława Kasprowicza pod koniec XIX wieku. Kreacje przygotował Technologiczny Dom Mediowy Focus Media Group.

(KRP, 12.12.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.