Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 21, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jakub Żulczyk pomaga firmie Colian w promocji wafli

Firma Colian wykorzystuje m.in. literaturę do promocji marki Wafle Familijne (fot. materiały prasowe)

Pisarz i scenarzysta Jakub Żulczyk, znany m.in. dzięki kryminałowi „Ślepnąc od świateł” i thrillerowi „Wzgórze psów", został zaangażowany do promowania marki Wafle Familijne.

Żulczyk, po tym jak w mediach społecznościowych pożalił się, że nie może pisać, bo z rynku zniknęły jego ulubione Wafle Familijne o smaku chałwowym, otrzymał od firmy Colian ponad 300 opakowań wafli, specjalnie dla niego wyprodukowanych.

Czytaj też: Spółka pisarza Jakuba Żulczyka uruchomiła pierwszy podcast

Firma Colian postanowiła wykorzystać akcję do promocji marki Wafle Familijne. Na Facebookowym profilu marki ruszył konkurs #ZmieńTytułNaChałwę! – aby wziąć w nim udział, trzeba podać tytuł filmu lub książki, zamieniając jedno słowo na słowo "chałwa". Najlepsze pomysły mają zostać zilustrowane, a ich autorzy otrzymają zestawy Wafli Familijnych i książkę autorstwa Jakuba Żulczyka z autografem pisarza.

Jakub Żulczyk w mediach społecznościowych w aktywny sposób promuje akcję.

Czytaj też: O niemal połowę spadły przychody wydawnictwa Radosława Kotarskiego

(AMS, 21.07.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.