Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy już w poniedziałek  |  Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Masz już "Presserwis"? Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy już w poniedziałek  |  Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Masz już "Presserwis"? Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy już w poniedziałek  |  Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Masz już "Presserwis"? Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 19, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grzegorz Kłusek kończy pracę w Dziadku do orzechów

Grzegorz Kłusek z Dziadkiem do orzechów jest związany od maja 2020 roku (fot. materiały prasowe)

Grzegorz Kłusek, head of new business w agencji Dziadek do orzechów, ostatniego dnia lipca zakończy pracę w agencji. Na razie nie zdradza planów zawodowych.

Kłusek odpowiada za kontakty z nowymi klientami agencji, budowanie relacji, a także koordynację pracy zespołu w projektach przetargowych. Z Dziadkiem do orzechów jest związany od maja 2020 roku, wtedy objął stanowisko new business managera. Wcześniej pracował w agencjach: Brandbay.pl, Click Community oraz Opus B, m.in. dla takich marek, jak Kompania Piwowarska, KFC, Avon, Hochland, Nestlé, Finuu, Kruk, Biofarm, Canon.

Czytaj też: Grupa Lotos oficjalnym sponsorem 79. Tour de Pologne

W lipcu do agencji Dziadek do orzechów dołączyła Sandra Drażba, która objęła stanowisko senior business development manager.

(AMS, 19.07.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.