Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 19, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grzegorz Kłusek kończy pracę w Dziadku do orzechów

Grzegorz Kłusek z Dziadkiem do orzechów jest związany od maja 2020 roku (fot. materiały prasowe)

Grzegorz Kłusek, head of new business w agencji Dziadek do orzechów, ostatniego dnia lipca zakończy pracę w agencji. Na razie nie zdradza planów zawodowych.

Kłusek odpowiada za kontakty z nowymi klientami agencji, budowanie relacji, a także koordynację pracy zespołu w projektach przetargowych. Z Dziadkiem do orzechów jest związany od maja 2020 roku, wtedy objął stanowisko new business managera. Wcześniej pracował w agencjach: Brandbay.pl, Click Community oraz Opus B, m.in. dla takich marek, jak Kompania Piwowarska, KFC, Avon, Hochland, Nestlé, Finuu, Kruk, Biofarm, Canon.

Czytaj też: Grupa Lotos oficjalnym sponsorem 79. Tour de Pologne

W lipcu do agencji Dziadek do orzechów dołączyła Sandra Drażba, która objęła stanowisko senior business development manager.

(AMS, 19.07.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.