Złote Orły: Grand Prix dla McCann Erickson, G7 agencją roku
11.12.2006, 09:11
Grand Prix Ogólnopolskiego Konkursu Reklamy Złote Orły zdobyła McCann Erickson. Agencją Roku została G7, gromadząc aż osiem spośród 29 przyznanych statuetek.
Grand Prix zdobyła agencja McCann Erickson za kampanię ”Trylogia gastryczna” dla Polpharmy. To seria spotów reklamowych w formie reportażu zrealizowana przez reżysera dokumentalistę Andrzeja Fidyka. Tytuł Agencji Roku po raz trzeci z rzędu otrzymała agencja G7. Została nagrodzona w kategoriach: serwis WWW, humor, reklama radiowa – żywność, reklama filmowa – żywność, reklama filmowa – telekomunikacja, kampania drukowana, kampania filmowa, kampania multimedialna. Ogólnopolski Festiwal Reklamy Złote Orły istnieje od 1998 roku. Od początku odbywa się pod patronatem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.(KRZ, 11.12.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










