Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 01, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

5,4 mln reklam usunięto z TikToka w pierwszym kwartale 2022 roku

Pełny raport dotyczący bezpieczeństwa na TikToku jest dostępny na Tiktok.com (fot. Unsplash)

Ponad 102,3 mln filmów zostało usuniętych z TikToka na całym świecie w pierwszym kwartale 2022 roku za naruszenie zasad społeczności lub warunków świadczenia usług. To około 1 proc. wszystkich przesłanych wideo.

Jak informuje TikTok, 95,1 proc. usuniętych nagrań zniknęło z platformy, zanim ktokolwiek je zgłosił, a 93,7 proc. w ciągu 24 godzin od ich wystawienia. 90 proc. usuniętych treści nie zostało w ogóle wyświetlonych.

TikTok poinformował też, że odrzucono 5,4 mln reklam z powodu naruszenia zasad i wytycznych dotyczących materiałów promocyjnych. Ponad 41 tys. filmów zniknęło z platformy w wyniku działań zespołu ds. bezpieczeństwa zajmującego się wojną w Ukrainie.

Największa część z usuniętych materiałów dotyczyła bezpieczeństwa użytkowników poniżej 18. roku życia. W wypadku reklam wiele z nich zostało usuniętych, gdy uznano, że zawierają treści fałszywe, które łamią zasady brand safety.

Platforma przedstawiła też dokładne dane dotyczące usuniętych filmów związanych z wojną w Ukrainie. 87 proc. z nich zostało uznane za dezinformacyjne, z czego większość (78 proc.) została zidentyfikowania przez wewnętrzny zespół TikToka. Fact-checkerzy współpracujący z platformą byli odpowiedzialni za usunięcie kolejnych 13 738 filmów. TikTok oznaczył również treści 49 kont kontrolowanych przez Rosję i usunął sześć sieci kont oraz 204 konta stworzone w celu wpływania na opinię publiczną i wprowadzania użytkowników w błąd.

Pełny raport dotyczący bezpieczeństwa na TikToku jest dostępny na Tiktok.com.

(KAP, 01.07.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.