Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 08, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W przyszłym tygodniu ”Przekrój” z kalendarzem na 2007 rok

14 grudnia, do części nakładu tygodnika ”Przekrój” (Edipresse Polska SA) zostanie dołączony kalendarz na 2007 rok.

Na 12 stronach w formacie A3 znajdą się rysunki Marka Raczkowskiego. Wydanie z kalendarzem ukaże się w nakładzie 40 tys. egz. Ma kosztować 9,90 zł. Tygodnik będzie dostępny również bez dodatku (120 tys. egz.) w zwykłej cenie (4,90 zł). Wydanie z kalendarzem wesprze kampania w telewizji (TVN i stacje tematyczne), radiu (m.in. Program III Polskiego Radia, Radio WAWa, Radio Zet) oraz prasie (”Gazeta Wyborcza” i tytuły własne). Kreacją spotu zajęło się biuro promocji tygodnika, a zakupem mediów – dom mediowy Optimedia (ZenithOptimedia Group). Natomiast do całego nakładu wczorajszego numeru tygodnika dołączono bezpłatny dodatek – ”Stan”. W formie komiksu zaprezentowano w nim wydarzenia stanu wojennego oraz kalendarium z tego okresu. Autorem rysunków jest Jacek Frąś. Średnia sprzedaż ogółem ”Przekroju” za trzy kwartały tego roku wyniosła 67 344 egz. (dane ZKDP).

(AW, 08.12.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.