Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 02, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Biedronka oraz marka Dada ruszają z cyklem podcastów dla rodziców

Pierwszy sezon podcastów „Mamy na to sposób” to osiem odcinków (fot. materiały prasowe)

„Mamy na to sposób” to podcast uruchomiony przez sieć Biedronka (Jeronimo Martins Polska) oraz jej markę własną Dada.

Prowadząca podcast – Justyna Nagłowska, dziennikarka i reżyserka, mama trójki dzieci – w każdym odcinku (na Spotify, Google Podcasts, Apple Podcasts i YouTube) będzie poruszać aktualne tematy i trendy związane z rodzicielstwem. Gościć będzie m.in. Natalię Klimas, Edytę Pazurę, Katarzynę Łodygowską czy Joannę Okuniewską.

Czytaj też: Cezary Pazura i Janusz Chabior w reklamie Mattel Polska

„Ideą tego projektu, który realizujemy po raz pierwszy, jest wsparcie w rodzicielstwie i możliwość poszerzenia wiedzy dzięki udziałowi doświadczonych ekspertów. Stawiamy na nowoczesną i przyjazną komunikację, dostosowaną do wyzwań i tempa współczesnego życia” - informuje Aleksandra Surdyk-Kaptur, starsza menedżerka ds. marketingu w sieci Biedronka.

Za kompleksową realizację podcastu odpowiada Skivak Full Service Content Agency.

Dada to marka własna Biedronki, pod którą sprzedawane są m.in. pieluchy, pieluchomajtki i inne akcesoria dla dzieci.

Czytaj też: Zaczyna się spowolnienie na rynku reklamowym, ale nie wszyscy już odczuli jego skutki

(AMS, 02.06.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.