Donos na pracowników TVP Katowice  |  Platforma Allegro przedłużyła współpracę  |  Vectra wypowiada klientom umowy na Viaplay  |  Michał Pol rozpoczął "Polowanie"  |  Start Wydarzeń 24 opóźniony  |  Oglądalność "Gliniarzy" w Polsacie  |  Polsat Games poszerzył ofertę  |  Radio 357 z licytacjami  |  Kuźniar wydaje podręcznik  |  McDonald's Polska  |  Agencja Formind dostanie 5 mln zł  |  MolecularLAB  |  Sprzedaż The Telegraph wstrzymana  |  Meta bez reklam przedmiotem skargi konsumentów w UE  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Donos na pracowników TVP Katowice  |  Platforma Allegro przedłużyła współpracę  |  Vectra wypowiada klientom umowy na Viaplay  |  Michał Pol rozpoczął "Polowanie"  |  Start Wydarzeń 24 opóźniony  |  Oglądalność "Gliniarzy" w Polsacie  |  Polsat Games poszerzył ofertę  |  Radio 357 z licytacjami  |  Kuźniar wydaje podręcznik  |  McDonald's Polska  |  Agencja Formind dostanie 5 mln zł  |  MolecularLAB  |  Sprzedaż The Telegraph wstrzymana  |  Meta bez reklam przedmiotem skargi konsumentów w UE  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Donos na pracowników TVP Katowice  |  Platforma Allegro przedłużyła współpracę  |  Vectra wypowiada klientom umowy na Viaplay  |  Michał Pol rozpoczął "Polowanie"  |  Start Wydarzeń 24 opóźniony  |  Oglądalność "Gliniarzy" w Polsacie  |  Polsat Games poszerzył ofertę  |  Radio 357 z licytacjami  |  Kuźniar wydaje podręcznik  |  McDonald's Polska  |  Agencja Formind dostanie 5 mln zł  |  MolecularLAB  |  Sprzedaż The Telegraph wstrzymana  |  Meta bez reklam przedmiotem skargi konsumentów w UE  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 31, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Stowarzyszenie Producentów Ryb Łososiowatych chce promować pstrąga

Pascal Brodnicki był ambasadorem promującym pstrąga w 2021 roku (fot. materiały prasowe)

Stowarzyszenie Producentów Ryb Łososiowatych uruchomiło przetarg, w ramach którego wybierze agencję odpowiedzialną za obsługę kreatywną kampanii promującej pstrąga.

Agencja będzie odpowiedzialna za przeprowadzenie działań reklamowych w latach 2022 i 2023 z wykorzystaniem dotychczasowego ambasadora akcji Pascala Brodnickiego. W ramach współpracy m.in. przygotuje komunikację ogólną powiązaną z poprzednimi kampaniami zamawiającego (ma zaimplementować m.in. intro do spotów dźwiękowych), stworzy scenariusz do spotu i key visual, a następnie wykupi emisję wideo w telewizji, VoD i kinach oraz materiałów promocyjnych w prasie, oudoorze i mediach społecznościowych. Agencja zostanie wybrana jedynie na podstawie ceny. 

Oferty można składać do 3 czerwca br. poprzez portal zakupowy zamawiającego. Maksymalny budżet to 700 tys. zł brutto na każdy rok.

(KAP, 31.05.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.