Spotem dźwiękowym na Gadu-Gadu LOT reklamuje promocję cenową
Wczoraj rozpoczęła się największa promocja cenowa w historii Polskich Linii Lotniczych LOT – ”Łap zimowy odlot cenowy”. Obejmuje ona 25 wybranych tras europejskich.
Przez cały grudzień 25 połączeń europejskich obsługiwanych przez polskiego przewoźnika objętych będzie promocyjną ceną 99 zł (bez opłat i podatków) w obie strony. Sprzedaż biletów odbywa się od 5 do 30 grudnia 2006 (liczba biletów w ofercie jest ograniczona). Kampania promująca niskie ceny LOT-u obejmuje m.in. reklamy w telewizji (TVP, TVN, TV 4, TVN 24, TVN Siedem, Polsat, pakiety AtMedia i Discovery Media), radio (Radio Zet, RMF FM, TOK FM, PIN), prasę (”Gazeta Wyborcza”, ”Rzeczpospolita”, ”Dziennik”, ”Puls Biznesu”, ”Newsweek Polska”), Internet (Onet.pl, Interia.pl, WP, Gazeta.pl, witryny biznesowe, witryny turystyczne). W komunikatorze Gadu-Gadu oprócz banera po raz pierwszy wykorzystano spot dźwiękowy. Kampania w mediach będzie wsparta działaniami w centrach handlowych. Reklamy przygotowała agencja Gruppa66 Ogilvy. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Zenithmedia.(MŁ, 06.12.2006)










