PKO BP chce dotrzeć do przedsiębiorców
Pod hasłem ”Twój biznes traktujemy jak nasz własny” PKO Bank Polski rozpoczął kampanię wizerunkową bankowości dla przedsiębiorstw.
Głównym celem kampanii jest zmiana postrzegania PKO Banku Polskiego jako banku detalicznego. W ramach działań zaplanowano emisje reklamy w telewizji, przy programach informacyjnych i gospodarczych (”Wiadomości” TVP 1, ”Fakty” TVN, ”Wydarzenia” Polsat, ”Biznes” TVP 2, a uzupełnieniem są programy w TVN 24). Kampania telewizyjna wzmocniona jest ogłoszeniami prasowymi, głównie w dziennikach i tygodnikach opinii oraz w biznesowych tytułach tematycznych. Działania będą wspierane kampanią w Internecie oraz na wielkoformatowych nośnikach reklamy zewnętrznej. Reklama internetowa pojawi się w sekcjach biznesowych największych portali oraz w serwisach skierowanych do przedsiębiorców. Kampanię przygotowały agencja PZL, agencja interaktywna Hypermedia i dom mediowy Optimum Media OMD.(MŁ, 06.12.2006)










