Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 16, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Najlepszy spot?

ELLEN OVERNIGHT

Powiemy Ci, która wersja video najbardziej zaangażuje Twoich klientów! 

ELLEN to technologia oparta na wielu latach pracy psychologów i programistów, która pozwala mierzyć emocje respondenta na podstawie mimiki twarzy. Badanie jest realizowane online w naturalnych warunkach dla respondentów.

Wskaźnik Ellen Score określa, na ile emitowana reklama buduje zaangażowanie widzów oraz jak respondenci reagują na samą markę. Czy zatem emocje i poziom zaangażowania przekładają się na SPRZEDAŻ?

TAK! Dla Wakacje.pl zbadaliśmy 5 spotów video i 2 z nich osiągnęły znakomite wyniki Ellen Score jako najbardziej angażujące. Potwierdziła to emisja kampanii w digitalu, oba spoty miały o rząd wielkości lepszą konwersyjność w koszyku e-commerce – były SKUTECZNIEJSZE. To najlepsze potwierdzenie efektów badania i tezy, że emocje wpływają na zachowania konsumentów i wspomagają procesy sprzedażowe.

Polecamy również materiał przygotowany przez zespół TVN Media: https://tv.tvnmedia.pl/emocje-ktore-sprzedaja/

 

ELLEN OVERNIGHT to badanie max 4 spotów na 60 panelistach z grupy docelowej.

Wyniki są dostępne przed 10:00 rano, jeżeli materiały zostały dostarczone poprzedniego dnia do 15:00.

A to wszystko za 9 500 PLN!

 

Po więcej szczegółów zapraszamy na: 
https://ellen.technology/pl/#overnight

(16.05.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.