Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 09, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sylwia Rękawek-Michoń, Patryk Michoń oraz Maria Kurzyca w kreacji Ogilvy

Sylwia Rękawek-Michoń zaczyna pracę jako creative group head (fot. materiały prasowe)

Dział kreacji Ogilvy wzmocniły trzy osoby: Sylwia Rękawek-Michoń wraz z Patrykiem Michoniem objęli stanowiska creative group head, Maria Kurzyca zaczyna pracę na stanowisku senior copywriter.

Sylwia Rękawek-Michoń oraz Patryk Michoń ostatnio pracowali w Leo Burnett na analogicznych stanowiskach, gdzie odpowiadali za markę Orange i zarządzali 10-osobowym zespołem. Zdobyli kilkanaście nagród. W tym Rękawek-Michoń - Grand Prix Golden Drum. Poza pracą dla marki Orange razem działali również jako team m.in. dla marek Coca-Cola, Samsung, Pekao, Maspex, KFC czy Mastercard.

Czytaj też: UOKiK sprawdza akcję promocyjną Biedronki

Maria Kurzyca wcześniej była zatrudniona w Grey Group Poland, Publicis Lion i BBDO. Wśród marek, dla których pracowała są m.in. BNP Paribas, mBank, Starbucks, IKEA, Bacardi, SC Johnson i Essity.

(AMS, 09.05.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.