Pierwsza ogólnopolska kampania sieci Społem Znajomy Sklep
05.12.2006, 09:09
Do końca grudnia potrwa pierwsza ogólnopolska kampania wizerunkowa sieci Społem Znajomy Sklep (Krajowa Agencja Handlowa Społem).
Celem kampanii jest poinformowanie o nowej wizualizacji sklepów i ich ofercie. Przygotowane przez GonnaBe reklamy pojawiają się w radiu (m.in. RMF FM, RMF FM Maxxx, Program I Polskiego Radia, Radio Eska, Radio Złote Przeboje) i prasie kobiecej (m.in. ”Przyjaciółka”, ”Życie na Gorąco”, ”Naj”, ”Claudia”, ”Świat Kobiety”). Media zaplanował i kupił Macroscope OMD. Ponadto powstała, opracowana przez Bull Design, strona internetowa Znajomysklep.pl. KAH Społem przygotowała także pierwszą wspólną gazetkę promocyjną, która jest rozsyłania do mieszkańców ponad 100 miejscowości w całej Polsce.(MAZ, 05.12.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










