Z "Gazety Wyborczej" do czasopism Agory SA
29.04.2004, 00:00
Jarosław Matuszewski, dyrektor marketingu "Gazety Wyborczej" (Agora SA), od maja zostanie dyrektorem marketingu pionu czasopism Agory. Będzie odpowiadać za marketing m.in. "Poradnika Domowego", "Avanti", "Ładnego Domu".
Na razie nikt nie zajmie jego stanowiska w "Gazecie Wyborczej", a obowiązki zostaną podzielone pomiędzy m.in. dział promocji i kolportażu. W pionie czasopism Agory stanowisko dyrektora marketingu było wolne od września ub.r., wraz z odejściem Beaty Lewandowskiej-Kaftan. Zastępcą dyrektora marketingu została wtedy Anna Wieczorek. Jarosław Matuszewski związany jest z Agorą od 9 lat. Początkowo kierował zespołem promocji, a od trzech lat piastował stanowisko dyrektora marketingu "Gazety Wyborczej". (AN)(AN, 29.04.2004)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










