Dział: PERSONALIA

Dodano: Kwiecień 29, 2004

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Z "Gazety Wyborczej" do czasopism Agory SA

Jarosław Matuszewski, dyrektor marketingu "Gazety Wyborczej" (Agora SA), od maja zostanie dyrektorem marketingu pionu czasopism Agory. Będzie odpowiadać za marketing m.in. "Poradnika Domowego", "Avanti", "Ładnego Domu".

Na razie nikt nie zajmie jego stanowiska w "Gazecie Wyborczej", a obowiązki zostaną podzielone pomiędzy m.in. dział promocji i kolportażu. W pionie czasopism Agory stanowisko dyrektora marketingu było wolne od września ub.r., wraz z odejściem Beaty Lewandowskiej-Kaftan. Zastępcą dyrektora marketingu została wtedy Anna Wieczorek. Jarosław Matuszewski związany jest z Agorą od 9 lat. Początkowo kierował zespołem promocji, a od trzech lat piastował stanowisko dyrektora marketingu "Gazety Wyborczej". (AN)

(AN, 29.04.2004)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.