Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 25, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Netguru i Nowy®Ład promują akcję "Hidden Heroes"

Projekt skierowany jest przede wszystkim do odbiorców anglojęzycznych i ma zasięg ogólnoświatowy (screen: YouTube/Netguru)

Polska firma informatyczna Netguru oraz kolektyw kreatywny Nowy®Ład rozpoczęły kampanię promocyjną projektu "Hidden Heroes". W jej trakcie zostanie przedstawionych dziewięć sylwetek osób odpowiedzialnych za technologiczne ukształtowanie świata.

W ramach projektu co miesiąc na stronie Hiddenheroes.netguru.com publikowana będzie sylwetka tworzona przez amerykańskiego pisarza i dziennikarza Stevena Johnsona. Celem akcji jest wspieranie innowatorów stojących za rewolucyjnymi produktami cyfrowymi obecnymi w codziennym życiu.

Zwiększenie rozpoznowalności Netguru

"Hidden Heroes" skupia się na inżynierach i projektantach, których drobne odkrycia pozwoliły na dokonanie rzeczy wielkich. Netguru i Nowy®Ład chcą wyciągnąć na światło dzienne osoby zasługujące na docenienie.

Czytaj też: Brand New Galaxy kupiona przez amerykańską sieć Stagwell

W pierwszej opublikowanej sylwetce opisano historię Pattie Maes, naukowczyni z MIT, która wraz ze swoimi doktorantami na początku lat 90. opracowała wiele podstawowych pomysłów dotyczących rekomendacji opartych na algorytmie. Wiele z nich zostało później skomercjalizowanych przez takie firmy, jak Netflix i Facebook.

Działania zaplanowano na osiem miesięcy. Celem projektu jest zwiększenie rozpoznawalności i wiarygodności marki Netguru, która w działaniach wykorzystuje trailer wyświetlany w sieci, dedykowane konto na Instagramie, a także reklamy obecne na nowojorskim Times Square.

Nowy®Ład wsparł Netguru

Projekt skierowany jest przede wszystkim do odbiorców anglojęzycznych i ma zasięg ogólnoświatowy. Projekt "Hidden Heroes" wystartował oficjalnie 21 kwietnia w trakcie wydarzenia zorganizowanego w nowojorskim Betaworks Studio.

Czytaj też: Mark Penn, szef Stagwell: Nie powiedzieliśmy jeszcze ostatniego słowa

Grupa Nowy®Ład wsparła Netguru jako producent kreatywny. Zadania obejmowały zarówno współpracę przy tworzeniu koncepcji kreatywnej całości, jak i przy jej wdrażaniu: od zaproponowania właściwego autora i ilustratorów, wypracowania listy bohaterów poszczególnych historii, przez pracę redakcyjną ze Stevenem Johnsonem nad poszczególnymi historiami.

(KAP, 25.04.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.