Platforma DirecTV uruchomiła dwa pakiety z polskimi kanałami
04.12.2006, 08:36
Platforma cyfrowa DirecTV (należąca do News Corp.), dostępna na terenie Stanów Zjednoczonych, uruchomiła 29 listopada br. dwa pakiety z programami dla Polonii amerykańskiej.
W pakiecie oferowanym pod nazwą PolishDirect (21,99 dol. miesięcznie) abonenci DirecTV mogą oglądać kanały telewizyjne: TV Polonia i TVP 3 Warszawa. Przy opłacie abonamentowej PolishDirect II (29,99 dol.) dodatkowo otrzymają oni dostęp do stacji Tele 5. Ponadto w obu pakietach jest możliwy odbiór dwóch rozgłośni radiowych: Programu I Polskiego Radia i Programu III Polskiego Radia. DirecTV jest największą amerykańską platformą cyfrową, posiada 15,6 mln abonentów. Szacuje się, że w USA żyje 650 tys. Polaków, a operator ocenia liczbę polskojęzycznych odbiorców na 3 mln. Kierując ofertę do mniejszości etnicznych w USA (wcześniej m.in. Ukraińców i Rosjan), DirecTV chce zwiększyć zasięg i sprostać konkurentowi Dish Network. Polskojęzyczne kanały będą dostępne w całym kraju. Nadawca promuje nowości na swoich kanałach oraz w reklamach prasowych i radiowych w języku polskim, a także na polskich stronach internetowych. Reklamy mogą jednak zobaczyć jedynie posiadacze amerykańskiego IP.(AG, ROM, 04.12.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










