Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 07, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Justtag Group i Smart rozpoczynają współpracę

Współpraca spółek pozwala na dokładniejsze targetowanie reklam w sieci(fot. Timothy Hales Bennett/Unsplash)

Dane z platformy zarządzania danymi Justtag Group zostały zintegrowane z platformą Smart Buyer Connect.

Dane z należącej do Justtag Group platformy DMP Audience Solutions pozwalają na dokładniejsze targetowanie działań reklamowych. Klienci mogą wybierać segmenty interesujących ich danych, a następnie łączyć je z wybranymi kryteriami targetowania, które są dostępne w programie Smart Buyer Connect.

Dzięki łączeniu tych informacji agencje mediowe i klienci bezpośredni mogą liczyć na niestandardowe i precyzyjne dotarcie do odbiorców poprzez zakup inventory (zamknięte oferty zakupu reklam dla wybranych reklamodawców) u internetowych wydawców premium.

(KAP, 07.04.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.