Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Marzec 28, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

ING Bank Śląski ma Miasto ING w przestrzeni metaverse na Robloxie

(screen Youtube.com/ING Polska)

Agencja kreatywna Gong odpowiada za pomysł i realizację kampanii dotyczącej utworzenia Miasta ING w przestrzeni metaverse na Robloxie. Opracowaniem koncepcji, jej wdrożeniem i influencer marketingiem zajęła się agencja Game Changer.

Metaverse, czyli wirtualna rzeczywistość, to jedna z najszybciej rozwijających się technologii przyszłości. Będącą jej częścią platformę Roblox każdego dnia odwiedzają 32 mln graczy. W wirtualnym Mieście ING, dzięki wielu wyzwaniom i zabawom, użytkownik ma możliwość zarabiania i oszczędzania wirtualnych pieniędzy. Może nawet za nie kupić pierwsze wirtualne mieszkanie.

Czytaj też: Meta wersja beta. Czy uda się przenieść życie do świata wirtualnego

Realizujące kampanię agencje zaprosiły do współpracy kilkoro graczy (Farell, Dżejdżejka, Yoshi Roblox, Miss Aga Gra, Cebulsonn), z którymi fani będą mogli spotkać się w Mieście ING. Z kolei influencerzy zaprojektowali autorskie karty płatnicze, które będzie można zamówić również w ING Banku Śląskim.

 

(AMS, 28.03.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.