MindChili przygotowała kampanię świąteczną Getin Banku
30.11.2006, 09:02
Agencja interaktywna MindChili przygotowała kampanię internetową promującą kredyt świąteczny Getin Banku. Głównym elementem kampanii jest strona Getinbank.pl/swiateczny.
Witryna z wizerunkiem Świętego Mikołaja dostarcza informacji o kredycie, a także umożliwia obliczenie jego rat, umówienie się z doradcą czy złożenie wniosku o przyznanie kredytu. Na stronie zamieszczono też forum, które ma budować społeczność wokół banku. W ramach kampanii rozsyłane są e-maile do użytkowników kont pocztowych portali Onet.pl i Wirtualnapolska.pl. Agencja przygotowała ponadto banery wyświetlane na stronach Interia.pl, Kobieta.pl i O2.pl. Kampania potrwa do końca roku. Media kupił dom mediowy ACR.(TW, 30.11.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










