Dział: INTERNET

Dodano: Listopad 30, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

MindChili przygotowała kampanię świąteczną Getin Banku

Agencja interaktywna MindChili przygotowała kampanię internetową promującą kredyt świąteczny Getin Banku. Głównym elementem kampanii jest strona Getinbank.pl/swiateczny.

Witryna z wizerunkiem Świętego Mikołaja dostarcza informacji o kredycie, a także umożliwia obliczenie jego rat, umówienie się z doradcą czy złożenie wniosku o przyznanie kredytu. Na stronie zamieszczono też forum, które ma budować społeczność wokół banku. W ramach kampanii rozsyłane są e-maile do użytkowników kont pocztowych portali Onet.pl i Wirtualnapolska.pl. Agencja przygotowała ponadto banery wyświetlane na stronach Interia.pl, Kobieta.pl i O2.pl. Kampania potrwa do końca roku. Media kupił dom mediowy ACR.

(TW, 30.11.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.