Wspólny marketing ”Newsweek Polska” i ”Forbesa”
29.11.2006, 09:40
Tygodnik ”Newsweek Polska” i miesięcznik ”Forbes” (oba tytuły Axel Springer Polska) mają od piątku wspólny dział marketingu.
Kieruje nim Andrzej Stepanów, dotychczas odpowiedzialny za marketing ”Forbesa”. Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że Tamara Obłamska, szefowa marketingu ”Newsweeka”, przebywa obecnie na zwolnieniu z powodu ciąży. – Połączenie było planowane od dawna. Dzięki temu działania promocyjne związane z tymi tytułami staną się bardziej efektywne i tańsze – tłumaczy Jerzy Karwelis, dyrektor wydawniczy ”Newsweeka” i ”Forbesa”. Dodaje, że od stycznia lub lutego planowana jest seria eventów tygodnika. Szczegółów nie zdradza. Utworzenie wspólnego działu marketingu jest kolejnym krokiem w łączeniu struktury organizacyjnej obu tytułów. Jerzy Karwelis od kilku dni pełni funkcje dyrektora wydawniczego ”Forbesa” i ”Newsweeka”. To ostatnie stanowisko objął tymczasowo po odejściu Tomasza Wróblewskiego do Polskapresse.(AW, 29.11.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










