Komentarze po przejściu Bianki Mikołajewskiej z WP do TVP  |  Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Komentarze po przejściu Bianki Mikołajewskiej z WP do TVP  |  Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Komentarze po przejściu Bianki Mikołajewskiej z WP do TVP  |  Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 01, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Partnerstwo TikToka z Papaya Young Creators pokazuje, jak zmienia się rynek reklamy wideo

Nadal można zgłaszać swoje prace do kategorii konkursu, którym patronuje TikTok (fot. Amanda Vick/Unsplash)

1 lutego ruszyła kolejna edycja Papaya Young Creators, w której dzięki współpracy z TikTokiem pojawiły się dwie subkategorie: TikTok Branded Stories i TikTok Unique Stories, mające na celu wykorzystanie potencjału reklamowego platformy.

Eja Trzcińska, head of Papaya Young Creators, w rozmowie z "Presserwisem" stwierdza, że TikTok pozwala na tworzenie reklam bez dużych budżetów, dzięki czemu skupia się na kreatywności i tworzeniu treści, które przyciągają odbiorców. - O popularności filmu nie decyduje tam liczba fanów, lecz to, czy użytkownicy dobrze na niego reagują - wyjaśnia, i dodaje, że TikTok dzisiaj dyktuje trendy i promuje talenty.

Patronat platformy dotyczy pierwszej w historii konkursu kategorii otwartej. Trzcińska podkreśla, że Papaya od dawna obserwuje wpływ TikToka na język reklamowy. Zauważa, że platforma od początku stawia na naturalność, otwartość i różnorodność, dlatego nie dziwi jej sukces i wpływ na branżę reklamową.

Piotr Żaczko, communication manager TikTok CE, zwraca uwagę na zróżnicowanie odbiorców i twórców treści na platformie. - Mamy zarówno wielkie marki, które angażują TikTokowych twórców do wspólnego tworzenia fantastycznych kampanii, choćby Maybelline, Dove czy McDonald's, jak i doświadczonych reżyserów świetnie odnajdujących się w aplikacji - stwierdza. Jego zdaniem platforma pozwala na stałą interakcję między markami a użytkownikami, a współpraca z Papaya Young Creators ma na celu promocję takich działań.

Żaczko podkreśla, że decyzja współpracy z Papaya Young Creators wynika z chęci promowania kreatywnych twórców, którzy mogą odpowiadać za przyszłość branży. - TikTok to platforma pozwalająca zarówno na tworzenie naturalnych i niskobudżetowych wideo, jak i wysokobudżetowych treści.

Eja Trzcińska przypomina, że nadal można zgłaszać prace do konkursu. - W kategorii TikTok Branded Stories właśnie przedłużyliśmy termin do 6 marca - informuje. W drugiej TikTokowej kategorii - Unique Stories - na zgłoszenia jest czas do 4 maja br. Aby wziąć udział w konkursie, uczestnicy muszą zarejestrować się na stronie Papayayoungcreators.com. 

(KAP, 01.03.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.