Dział: PERSONALIA

Dodano: Kwiecień 23, 2004

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja Impresariat Karlsbad zatrudniła business development managera

Łukasz Słotwiński został zatrudniony w Impresariat Karlsbad na nowo utworzonym stanowisku business development manager.

Słotwiński pracował wcześniej jako asystent w Katedrze Stosunków Międzynarodowych warszawskiego Collegium Civitas. Specjalizował się w studiach strategicznych i dyplomacji. Agencja powiększa także zatrudnienie w innych działach. Przyjęto jedną osobę do działu obsługi klienta. W najbliższym czasie planuje się poszerzenie działu kreacji. W czerwcu zostanie zmieniona nazwa agencji - zniknie słowo "impresariat". Agencja, która działa od 12 lat, w pierwszych dwóch latach istnienia była kojarzona z organizacją koncertów i eventów. - Zajmujemy się także BTL i przede wszystkim z tym chcemy być utożsamiani - mówi Łukasz Słotwiński. Dział produkcji Karlsbadu przygotowuje nowe logo agencji i nową stronę karlsbad.pl. (MŁ)

(MŁ, 23.04.2004)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.