Agencja Impresariat Karlsbad zatrudniła business development managera
23.04.2004, 00:00
Łukasz Słotwiński został zatrudniony w Impresariat Karlsbad na nowo utworzonym stanowisku business development manager.
Słotwiński pracował wcześniej jako asystent w Katedrze Stosunków Międzynarodowych warszawskiego Collegium Civitas. Specjalizował się w studiach strategicznych i dyplomacji. Agencja powiększa także zatrudnienie w innych działach. Przyjęto jedną osobę do działu obsługi klienta. W najbliższym czasie planuje się poszerzenie działu kreacji. W czerwcu zostanie zmieniona nazwa agencji - zniknie słowo "impresariat". Agencja, która działa od 12 lat, w pierwszych dwóch latach istnienia była kojarzona z organizacją koncertów i eventów. - Zajmujemy się także BTL i przede wszystkim z tym chcemy być utożsamiani - mówi Łukasz Słotwiński. Dział produkcji Karlsbadu przygotowuje nowe logo agencji i nową stronę karlsbad.pl. (MŁ)(MŁ, 23.04.2004)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










