OS3 kids partnerem Yoof
Agencja interaktywna OS3 multimedia, obok grupy Mothership, została mniejszościowym udziałowcem w agencji marketingu młodzieżowego Yoof. Tym samym nowym partnerem Yoof został OS3 kids, dział agencji OS3 multimedia specjalizujący się w marketingu dziecięcym.
Dzięki partnerstwu wzmocniona zostanie oferta online Yoof. Agencja będzie mogła nawiązać współpracę z klientami OS3 kids i poszerzy grupę docelową o target dziecięcy (OS3 kids obsługuje m.in. takie marki, jak: Telepizza, Pysio, Zozole, Danone, a także US Pharmacia, Instytut Kardiologii w Warszawie). Agencja Yoof powstała w tym roku w grupie Mothership (DougFaberFamily, EMLab, Goodwill PR AdWorks). OS3 kids wyłoniono w ramach struktur agencji interaktywnej OS3 multimedia w czerwcu br. Zadaniem działu była obsługa marek dziecięcych z portfolio agencji oraz rozwój wiedzy na temat marketingu skierowanego do najmłodszych. Za budowanie struktur i rozwój agencji Yoof odpowiedzialna jest Marta Godlewska, która dotychczas kierowała departamentem OS3 kids. (MŁ)(MŁ, 28.11.2006)










