TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: AD WO/MAN Roku

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 23, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„Press” i TikTok zapraszają do wyzwania AD WO/MAN 2021

Agencje reklamowe, PR, mediowe i studia produkcyjne mogą przygotować krótkie materiały wideo przedstawiające osoby nominowane do tegorocznej edycji konkursu AD WO/MAN. Do wygrania m.in. 5 tys. zł na kampanię reklamową na TikToku. 

Poważnie, zabawnie, lekko, z abstrakcyjnym pomysłem – formuła zależy od kreatywności biorących udział w wyzwaniu. Wideo ma pokazać jedną (lub więcej) z 20 nominowanych do AD WO/MAN 2021 osób (pełna lista nominowanych znajduje się na stronie Adwoman.press.pl). 

– Wyzwanie ma być swoistą okazją do zabawy dla całej branży reklamowej. Na co dzień zespoły agencyjne tworzą kreacje dla klientów – tym razem mają okazję do autopromocji. Można zachęcać do głosowania na osobę z firmy, w której się pracuje, lub wesprzeć kogoś z konkurencji. Wszystkie chwyty są dozwolone – mówi Weronika Mirowska, dyrektor wydawnicza magazynu „Press”, organizatora AD WO/MAN.

Na zwycięzcę wyzwania, którego wyłonią przedstawiciele „Press” i TikToka, poza świetną zabawą czekają nagrody: 5 tys. zł do wykorzystania na dowolną kampanię reklamową na TikToku wraz ze wsparciem merytorycznym oraz specjalne szkolenie ze strategicznego używania platformy. Wszystkie uczestniczące firmy dostaną pakiet gadżetów od TikToka.

Najciekawsze filmy mogą zostać wyświetlone podczas gali AD WO/MAN 2021 w marcu br.

Materiał wideo w formacie pionowym, o długości maksymalnie 3 minut należy wysłać na adres [email protected]. Film zostanie opublikowany na profilu „Press” na TikToku z hashtagiem #iamadwoman i w innych kanałach magazynu. 

Termin nadsyłania wideo upływa 4 marca. Liczba wyświetleń i polubień filmu nie ma wpływu na wynik głosowania w głównym konkursie AD WO/MAN. (głosowanie na zwycięzców AD WO/MAN 2021 trwa do 8 marca na stronie Adwoman.press.pl). 

****************************

Organizator: Press

Partner AD WO/MAN X-lecia: TikTok

Partner kategorii Agencje mediowe: AMS

Partner kategorii Studia produkcyjne: Škoda Polska

Partner kategorii Agencje PR: PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

Partnerzy gali: Human Ark Animation Studio, F25 Production House, Cocosound, Royal Catering, M-sound Multimedia, Mielżyński

Patroni medialni: Marketer+, Marketing przy Kawie, Nowy Marketing

 

(23.02.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.