”Świat Seriali” obsługiwany przez handlowców z pionu TV guide’ów Bauera
28.11.2006, 09:24
1 grudnia br. dwutygodnik ”Świat Seriali” przechodzi do struktury sprzedażowej prasy telewizyjnej Wydawnictwa Bauer.
Oznacza to, że sprzedażą reklam zajmą się handlowcy z pionu, którym kieruje dyrektor Ewa Tenczyńska. Tworzy go 10 osób (osiem zajmuje się sprzedażą). Dotąd reklamy dla tego pisma pozyskiwali sprzedawcy pionu prasy poradnikowo-rozrywkowej, podlegający bezpośrednio dyrektorowi Michałowi Staszewskiemu. Wkrótce ”Świat Seriali” ma odświeżyć logo i wprowadzić zmiany w layoucie. Średnia sprzedaż ”Świata Seriali” w pierwszej połowie tego roku według ZKDP wyniosła 172 668 egz.(AW, 28.11.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










