Dział: PRASA

Dodano: Listopad 28, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Świat Seriali” obsługiwany przez handlowców z pionu TV guide’ów Bauera

1 grudnia br. dwutygodnik ”Świat Seriali” przechodzi do struktury sprzedażowej prasy telewizyjnej Wydawnictwa Bauer.

Oznacza to, że sprzedażą reklam zajmą się handlowcy z pionu, którym kieruje dyrektor Ewa Tenczyńska. Tworzy go 10 osób (osiem zajmuje się sprzedażą). Dotąd reklamy dla tego pisma pozyskiwali sprzedawcy pionu prasy poradnikowo-rozrywkowej, podlegający bezpośrednio dyrektorowi Michałowi Staszewskiemu. Wkrótce ”Świat Seriali” ma odświeżyć logo i wprowadzić zmiany w layoucie. Średnia sprzedaż ”Świata Seriali” w pierwszej połowie tego roku według ZKDP wyniosła 172 668 egz.

(AW, 28.11.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.