Tomasz Sakiewicz reaguje na pozew TVP  |  Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Tomasz Sakiewicz reaguje na pozew TVP  |  Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Tomasz Sakiewicz reaguje na pozew TVP  |  Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Luty 18, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„Książki. Magazyn do czytania” z nowymi rubrykami

Nowe rubryki, które na stałe zagoszczą na łamach "Książek. Magazynu do czytania" będzie można znaleźć już w lutowym numerze

Recenzje najważniejszych nowości rynku wydawniczego oraz porady Magdaleny Środy to nowe sekcje w "Książkach. Magazynie do czytania" (Agora). 

Recenzje najważniejszych nowości rynku wydawniczego oraz porady Magdaleny Środy to nowe sekcje w "Książkach. Magazynie do czytania" (Agora). 

Nowe rubryki, które na stałe zagoszczą na łamach "Książek. Magazynu do czytania" pojawią się już w lutowym numerze. W "Co nas zachwyca, a co nie" autorzy będą wybierać oraz recenzować najważniejsze nowości z rynku wydawniczego. W pierwszej odsłonie sekcji znajdzie się m.in. omówienie reportażu Anny Bikont "Cena", autobiografii Andrzeja Muszyńskiego "Dom ojców", powieści autorstwa Lauren Groff "Wyspa kobiet" oraz dramatu Doroty Masłowskiej "Bowie w Warszawie". Dłuższe wersje wszystkich recenzji z numeru zostaną zamieszczone na Wyborcza.pl/książki.

Z kolei w nowym dziale pt. "Etyczka" filozofka Magdalena Środa odpowiadać będzie na rozterki moralne czytelników "Książek. Magazynu do czytania". Listy z opisanymi rozterkami i ich życiowym kontekstem można przesyłać pod adresem korespondencyjnym redakcji z dopiskiem "etyczka" lub w formie e-mailowej z takim samym tytułem pod adresem: [email protected].

Pierwsze tegoroczne wydanie "Książek. Magazynu do czytania" wraz ze stałym dodatkiem "Książki dla Dzieci i Młodszych Dorosłych" liczy 142 strony. W punktach sprzedaży prasy numer ma być dostępny od 22 lutego w cenie 17,99 zł, na stronie Prenumerata24.pl można zamówić go z bezpłatną dostawą do domu. Wydanie będzie mieć też wersję cyfrową dostępną na Publio.pl, a jego treści znajdą się w aplikacjach oraz w serwisie Wyborcza.pl/książki.

Numer wspiera kampania w prasie, internecie oraz radiu. Działania przygotował zespół marketingu "Gazety Wyborczej".

(BAE, 18.02.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.