Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: radio

Dział: RADIO

Dodano: Luty 03, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

RMF FM zmniejszył słuchalność w weekendy, a Jedynka ją utrzymała

Słuchalność zarówno w dni powszednie, jak i w weekendy rok do roku zwiększyło Radio Zet (fot. Pexels)

W 2021 roku słuchalność RMF FM wzrosła w dni powszednie, a spadła w weekendy. Program I Polskiego Radia miał lepsze wyniki w soboty i niedziele niż w tygodniu.

Jak wynika z badania Radio Track, realizowanego przez Kantar, udział RMF FM w czasie słuchania od poniedziałku do piątku wyniósł 30,4 proc., co oznacza wzrost z 29,6 proc. w 2020 roku. W weekendy RMF FM miał 27,9 proc. udziału wobec 28 proc. rok wcześniej.

Czytaj też: Kantar: znacząco wzrosły wydatki Polskiego Radia na kampanie Jedynki i Trójki

Słuchalność Radia Zet w tygodniu wzrosła z 12,5 proc. do 13,1 proc., a w weekendy - z 12,7 proc. do 13,1 proc. Udział Eski poprawił się zarówno w dni powszednie (z 7,5 proc. do 7,9 proc.), jak i w weekendy (z 7,2 proc. do 7,6 proc.).

W dni powszednie regionalne rozgłośnie publiczne zrzeszone w Audytorium 17 wyprzedziły pod względem słuchalności Program I Polskiego Radia. Radia regionalne uzyskały 4,6 proc. (spadek z 4,7 proc.), a radiowa Jedynka - 4,5 proc. (spadek z 5,1 proc.). Program I utrzymał jednak udział w weekendy - 5,5 proc. (Audytorium 17 zanotowało spadek z 5 proc. do 4,9 proc.).

Z kolei Program III Polskiego Radia w dni powszednie zmniejszył słuchalność z 3,7 proc. do 1,9 proc., a w weekendy - z 4,4 proc. do 1,9 proc. (KOZ) 

 

(o,d, 03.02.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.