Kompania Piwowarska zatrudniła Marcina Kydryńskiego i Allana Starskiego
24.11.2006, 09:09
W najbliższych tygodniach pojawi się reklama piwa Pilsner Urquell (Kompania Piwowarska), w której wystąpi Marcin Kydryński, a jej scenografię przygotuje Allan Starski.
Pomysł reklamy jest autorstwa agencji Gruppa66 Ogilvy i jej dyrektora kreatywnego Michała Nowosielskiego. Spot w reżyserii Michała Sablińskiego kręcony jest m.in. w warszawskim klubie Melodia, na ulicach stolicy i w studiu radiowym. – Zaprosiliśmy do współpracy Marcina Kydryńskiego, bo jego wizerunek i muzyka jazzowa, którą promuje, są zgodne z wizerunkiem naszej marki – tłumaczy Marek Wziątek, senior brand manager Pilsner Urquell. Marka Pilsner jest też sponsorem ”Sjesty”, audycji Kydryńskiego w Programie III Polskiego Radia. Jak twierdzi Kydryński, firma nie musiała go długo namawiać do współpracy. – Do scenariusza nie miałem uwag, w reklamie pojawi się muzyka, z którą się utożsamiam, dodatkowo gram w swojej marynarce i swoich spodniach. Nie muszę nikogo udawać i dostosowywać się do scenariusza, dlatego bez wahania przyjąłem tę propozycję – mówi. Spot ma mieć uniwersalny charakter, ale nie podjęto jeszcze decyzji, czy będzie pokazywany także na innych rynkach.(MAZ, MŁ, 24.11.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










