Link4 negocjuje już tylko z jednym domem mediowym
23.11.2006, 09:26
W ciągu tygodnia Link4 rozstrzygnie przetarg na zakup i planowanie mediów. Dział marketingu negocjuje już tylko z jednym domem mediowym.
Taką informację przekazał Tomasz Borchowiec, dyrektor marketingu Link4. Po przejrzeniu ofert dziesięciu domów mediowych firma zaprosiła do przetargu sześć: MediaCom Warszawa, Initiative Warszawa, Mediaedge:cia, MindShare Polska, MPG Media Planning i ZenithOptimedia. Do tej pory Link4 był obsługiwany przez Media Direction OMD, ale współpraca z tym domem została rozwiązana. Do czasu wybrania nowego domu obsługę mediową ubezpieczyciela powierzono MPG Media Planning. Umowa ze zwycięzcą przetargu ma obowiązywać od początku przyszłego roku.(MŁ, 23.11.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










