Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 23, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Link4 negocjuje już tylko z jednym domem mediowym

W ciągu tygodnia Link4 rozstrzygnie przetarg na zakup i planowanie mediów. Dział marketingu negocjuje już tylko z jednym domem mediowym.

Taką informację przekazał Tomasz Borchowiec, dyrektor marketingu Link4. Po przejrzeniu ofert dziesięciu domów mediowych firma zaprosiła do przetargu sześć: MediaCom Warszawa, Initiative Warszawa, Mediaedge:cia, MindShare Polska, MPG Media Planning i ZenithOptimedia. Do tej pory Link4 był obsługiwany przez Media Direction OMD, ale współpraca z tym domem została rozwiązana. Do czasu wybrania nowego domu obsługę mediową ubezpieczyciela powierzono MPG Media Planning. Umowa ze zwycięzcą przetargu ma obowiązywać od początku przyszłego roku.

(MŁ, 23.11.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.