Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 23, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Legend Group i Mediaedge:cia pracują nad promocją Nestlé Polska

Na przełomie stycznia i lutego 2007 roku rozpocznie się kampania reklamowa Kostki Mięsnej Winiary, nowego produktu w portfolio firmy Nestlé Polska, który pojawił się na rynku.

Kreację kampanii przygotuje agencja reklamowa Legend Group, a media kupi Mediaedge:cia. Kampania prowadzona będzie w głównych stacjach telewizyjnych i prasie konsumenckiej. Wsparciem będą materiały POS w miejscach sprzedaży i akcje samplingowe skierowane do konsumentów.

(TW, 23.11.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.