Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 23, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

AMS po raz drugi organizuje ”Bramy Kraju”

Rozpoczęła się druga edycja ”Bram Kraju” – programu poświęconego promocji marketingowej miast i regionów skierowanego przede wszystkim do samorządów miejskich. Projekt realizuje firma reklamy zewnętrznej AMS.

Na program ”Bramy Kraju” składają się konferencje organizowane raz w roku w grudniu oraz konkursy dotyczące promocji miast i regionów. Tematem przewodnim tegorocznej edycji jest ”Informacja w mieście”. 14 grudnia w Warszawie podczas konferencji będą omawiane m.in. systemy informacji miejskiej, promocja turystyki oraz kreatywne sposoby promowania miast. Projekt ”Bramy Kraju” powstał w grudniu 2005 roku. Pierwsza edycja była poświęcona witaczom, czyli nośnikom reklamowym ustawianym przy drogach wjazdowych do miejscowości. W konkursie na najlepsze witacze zwyciężyły m.in. hasło powitalne i herb Gdyni oraz projekt hasła promującego Bełchatów. Menedżerem projektu ”Bramy Kraju” jest Ewa Cander-Karolewska, do niedawna specjalistka ds. PR w AMS-ie.

(TW, 23.11.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.