ProMarka nie zmienia prezesa
20.04.2004, 00:00
Jacek Dzierwa, dyrektor ds. kontaktów zewnętrznych Procter & Gamble, został wybrany na prezesa ProMarki na kolejną dwuletnią kadencję.
Na walnym zebraniu członków Polskiego Stowarzyszenia Wytwórców Produktów Markowych ProMarka wybrano także członków zarządu stowarzyszenia. Weszli do niego Iwona Sarachman, rzeczniczka Coca-Cola Poland Services, i Michał Dworak, dyrektor marketingu Inco-Veritas. Na drugą kadencję w zarządzie pozostaną: Izabela Sadowska, odpowiedzialna za kontakty zewnętrzne w Unilever Polska, i Agnieszka Wąsak, rzecznik prasowy Nestle. Na zebraniu wyznaczono priorytetowe zadania na 2004 rok. Stowarzyszenie ma się zająć ochroną marek i znaków towarowych, monitoringiem rynku, ze szczególnym uwzględnieniem produktów podobnych i podróbek, oraz szkoleniami dla przedstawicieli instytucji zajmujących się ochroną marek. (MAZ)(MAZ, 20.04.2004)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










