Dział: PERSONALIA

Dodano: Kwiecień 20, 2004

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

ProMarka nie zmienia prezesa

Jacek Dzierwa, dyrektor ds. kontaktów zewnętrznych Procter & Gamble, został wybrany na prezesa ProMarki na kolejną dwuletnią kadencję.

Na walnym zebraniu członków Polskiego Stowarzyszenia Wytwórców Produktów Markowych ProMarka wybrano także członków zarządu stowarzyszenia. Weszli do niego Iwona Sarachman, rzeczniczka Coca-Cola Poland Services, i Michał Dworak, dyrektor marketingu Inco-Veritas. Na drugą kadencję w zarządzie pozostaną: Izabela Sadowska, odpowiedzialna za kontakty zewnętrzne w Unilever Polska, i Agnieszka Wąsak, rzecznik prasowy Nestle. Na zebraniu wyznaczono priorytetowe zadania na 2004 rok. Stowarzyszenie ma się zająć ochroną marek i znaków towarowych, monitoringiem rynku, ze szczególnym uwzględnieniem produktów podobnych i podróbek, oraz szkoleniami dla przedstawicieli instytucji zajmujących się ochroną marek. (MAZ)

(MAZ, 20.04.2004)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.