Dział: RADIO

Dodano: Listopad 23, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Muzyczne Radio podnosi ceny reklam

Od stycznia średnio o 11,1 proc. w dni powszednie i o 13,6 proc. w weekendy wzrosną ceny reklam w jeleniogórskim Muzycznym Radiu.

W dni powszednie najbardziej – o 19,1 proc. – wzrosną ceny 30-sekundowych spotów nadawanych po południu i wieczorem. Za reklamy emitowane w godz. 15-20 trzeba będzie zapłacić 250 zł (obecnie 210 zł, wszystkie ceny netto). W weekendy ceny spotów w tym paśmie wzrosną o 20 proc. i kosztować będą 210 zł (obecnie 175 zł). – To standardowa podwyżka. Dostosowujemy ceny do warunków rynkowych i poziomu słuchalności – tłumaczy Bożena Wiśniewska, dyrektor ds. reklamy Muzycznego Radia. Udział w rynku lokalnym (dawne województwo jeleniogórskie) Muzycznego Radia wynosi 14,1 proc. (VIII-X 2006, Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC).

(KRZ, 23.11.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.