Muzyczne Radio podnosi ceny reklam
23.11.2006, 09:10
Od stycznia średnio o 11,1 proc. w dni powszednie i o 13,6 proc. w weekendy wzrosną ceny reklam w jeleniogórskim Muzycznym Radiu.
W dni powszednie najbardziej – o 19,1 proc. – wzrosną ceny 30-sekundowych spotów nadawanych po południu i wieczorem. Za reklamy emitowane w godz. 15-20 trzeba będzie zapłacić 250 zł (obecnie 210 zł, wszystkie ceny netto). W weekendy ceny spotów w tym paśmie wzrosną o 20 proc. i kosztować będą 210 zł (obecnie 175 zł). – To standardowa podwyżka. Dostosowujemy ceny do warunków rynkowych i poziomu słuchalności – tłumaczy Bożena Wiśniewska, dyrektor ds. reklamy Muzycznego Radia. Udział w rynku lokalnym (dawne województwo jeleniogórskie) Muzycznego Radia wynosi 14,1 proc. (VIII-X 2006, Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC).(KRZ, 23.11.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










