Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 22, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Credit Suisse szuka domu mediowego i agencji reklamowej

Credit Suisse Asset Management Polska SA w drodze przetargu wybiera dom mediowy do długofalowej obsługi. W najbliższym czasie firma rozpocznie przegląd ofert agencji reklamowych.

Credit Suisse od domu mediowego i agencji reklamowej oczekuje pomysłów na przygotowanie strategii kampanii reklamowej oraz jej realizacji. Do tej pory firma, poza doraźnymi działaniami promocyjnymi, nie miała kampanii reklamowej na naszym rynku. Planuje zwiększenie swojej aktywności reklamowej w 2007 roku. Dział marketingu CS rozesłał już wstępne zaproszenia do kilku domów mediowych – na odpowiedź czeka do dziś. Spośród firm, które przedstawią oferty, wybierze trzy, z którymi będzie prowadzić dalsze rozmowy. Natomiast zaproszenia do agencji zostaną wysłane w najbliższych dniach – w tym przypadku do przetargu zostanie zaproszonych pięć firm. Rozstrzygnięcie w obu przypadkach zaplanowano na połowę grudnia. Credit Suisse oferuje usługi zarządzania portfelem papierów wartościowych na zlecenie i profesjonalnego doradztwa inwestycyjnego.

(MŁ, 22.11.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.