Locomotiva autorką nowych opakowań dla dwóch marek piw Grupy Żywiec
22.11.2006, 09:41
Agencja reklamowa Locomotiva zaprojektowała okolicznościową etykietę piwa Królewskie oraz opakowanie dla promocyjnego piwa Strong Grupy Żywiec SA.
Etykieta piwa Królewskie z hasłem ” Królewskie murem za Legią stoi” powstała z okazji 90-lecia klubu Legia Warszawa. Etykieta została umieszczona na butelkach o pojemności 0,65 l. Locomotiva zaprojektowała także karton zbiorczy dla tego piwa. Marka Królewskie jest sponsorem Legii od trzech lat. Natomiast dla marki Strong agencja przygotowała kartony promocyjne na sześć półlitrowych puszek piwa oraz gratisowy kufel. Autorem pomysłów jest art director Adam Bardos.(MŁ, 22.11.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










