Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 22, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Locomotiva autorką nowych opakowań dla dwóch marek piw Grupy Żywiec

Agencja reklamowa Locomotiva zaprojektowała okolicznościową etykietę piwa Królewskie oraz opakowanie dla promocyjnego piwa Strong Grupy Żywiec SA.

Etykieta piwa Królewskie z hasłem ” Królewskie murem za Legią stoi” powstała z okazji 90-lecia klubu Legia Warszawa. Etykieta została umieszczona na butelkach o pojemności 0,65 l. Locomotiva zaprojektowała także karton zbiorczy dla tego piwa. Marka Królewskie jest sponsorem Legii od trzech lat. Natomiast dla marki Strong agencja przygotowała kartony promocyjne na sześć półlitrowych puszek piwa oraz gratisowy kufel. Autorem pomysłów jest art director Adam Bardos.

(MŁ, 22.11.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.