Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 11, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Spacecamp dla Ubera przy okazji 30. Finału WOŚP

Kampania "Dokąd teraz?” prowadzona jest w kanałach DOOH i w mediach społecznościowych (fot. materiały prasowe)

Spacecamp (Brand New Galaxy) przygotował cykl kampanii wizerunkowych dla firmy Uber.

Celem pierwszej z nich jest wzmocnienie świadomości marki. Drugim celem natomiast - informowanie o wsparciu Ubera dla 30. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Przez cały styczeń 5 zł z każdego przejazdu Uber przekaże na rzecz 30. Finału WOŚP. W akcję zaangażowani są również kierowcy, którzy pomagają ją propagować.

Oprócz aktywności offline kampania "Dokąd teraz?” prowadzona jest w kanałach digital out of home, w mediach społecznościowych - na YouTubie, Facebooku, Instagramie - oraz w ramach Spotify. Za kampanię odpowiada Life on Mars, za część produkcyjno-kreatywną - Spacecamp.

(AMS, 11.01.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.