Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Styczeń 11, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Iwona Kołodziejek szefową działu sprzedaży TikToka w Europie Centralnej

Kołodziejek ma niemalże 30-letnie doświadczenie w branży marketingowej w Polsce i Europie Środkowej (fot. Unsplash.com)

10 stycznia br. Iwona Kołodziejek objęła stanowisko head of sales - key accounts TikTok w Europie Środkowej.

Do listopada 2020 roku Kołodziejek pełniła funkcję senior managerki w Accenture, pracowała tam przez 12 lat. Przez ostatnie miesiące była niezależną specjalistką współpracującą z zewnętrznymi partnerami. W trakcie niemal 30-letniej kariery pracowała m.in. w domu mediowym Zenith, Mindshare i Ogilvy & Mather.

W roli head of sales w TikToku będzie skupiać się na współpracy z kluczowymi klientami w Europie Środkowej. "Jestem podekscytowana rozpoczęciem tego nowego rozdziału w moim życiu zawodowym i nie mogę się doczekać nadchodzących możliwości oraz możliwości współpracy" - skomentowała specjalistka.

(KAP, 11.01.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.